REKLAMACJE

Konsumenci, w przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, mają prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację prosimy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@dodokids.pl lub drogą pocztową na adres:

AMART Izabela Deska (Dodo Kids), ul. Krakowska 26b, 42-202 Częstochowa.


Na ww adres prosimy odesłać wadliwy towar, koszt przesyłki jest po naszej stronie.

 

W związku z rekalamacją macie Państwo możliwość na:

- wymianę towaru, na wolny od wad
- obniżenia ceny w związku z wadą
- zwrot pieniędzy, w przypadku wady istotnej.

Prosimy o dokładny opis wady oraz Państwa oczekiwania względem reklamacji.Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych, od daty dostarczenia reklamacji.
Więcej szczegółowych informacji odnośnie reklamacji znajdziecie Państwo w regulaminie sklepu w pkt.6.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsumenci mają prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni. W tym czasie również (nie później niż 14 dni) proszę odesłać nam towar oraz oświadcznie odstąpienia od umowy, na adres:


AMART Izabela Deska (Dodo Kids), ul. Krakowska 26b, 42-202 Częstochowa.

 
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 naszego Regulaminu.
 
Dodatkowo, dla Państwa wygody, wysyłamy go zawsze wraz z regulaminem na Państwa e-mail, w trakcie dokonywania zakupów w naszym sklepie. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziecie Państwo w naszym Regulaminie sprzedaży.

Produkt dodany do porównania